Garanciális ügyintézés
Sajnáljuk ha a nálunk vásárolt termék meghibásodott! Meghibásodás esetén az ügyintézés menete a következő:
1. Töltse le reklamációs nyomtatványunkat, és adja meg a hiba pontos leírását. (a jegyzőkönyv ide kattintva elérhető).
2. Készítsen a meghibásodott termékről képeket úgy, hogy a termék egészében és külön a hiba is látszódjon rajtuk. Majd fotózza le a termék vásárlását igazoló számlát is.
3. A kitöltött nyomtatványt valamint a hibáról és a számláról készített képeket küldje egy csatolva az info@jobbotlet.hu e-mail címünkre.
4. A levél beérkezését követőn a reklamációt kivizsgáljuk, és az ügyintézés további menetéről informáljuk.
5. Ha igényét jogosnak találjuk, akkor a hibás termék visszaszállítjuk. A csereterméket / szükséges pótalkatrészeket futárszolgálatunk segítségével, szállítási költség felszámítása nélkül juttatjuk el Önnek.